Dansefest i Festsalen
5 september kl. 20:00
Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 5. september….Du skal til dansefest i Festsalen kl. 20 – 24.
Alle beboere er velkomne.
Alle indbydes til at være DJ: Tag med dig navnet på din yndlingsmusik eller medbring en Playliste på din telefon.
Alle kan danse med, da vores danse-tema er FreeStyle. Ingen Dresscode, dog kom gerne i danseglad tøj.
Der vil være en vis mængde hvidvin og sangria….Derudover må du bringe dine egne drikkevarer.
Med festlig hilsen fra Lone og Ilse.
PS: Der vil være frivillig oprydning kl. 11 næste formiddag.
Gratis
